اطلاعیه شماره 2 نیمه شعبان 1402

از همه خواهران و زوجین و خدام گروه درخواست می‌شود این اطلاعیه را با دقت مطالعه نمایند.

بعد از بررسی‌های ثبت نام کنندگان، اسامی افراد واجد شرایطی که در اولویت قرار گرفته‌اند که با آنها تماس گرفته شده است.

این افراد حتما نکات گفته شده را به دقت مطالعه کنند. ضمنا افرادی که با ایشان تماس حاصل نشده، در صورت ایجاد ظرفیت با آن‌ها تماس گرفته خواهد شد.

تاریخ حدودی سفر از 3 اسفند ماه لغایت 8 اسفند ماه با اختلاف حدود 2 روز می‌باشد.

برنامه تقریبی سفر:

 3 اسفند حرکت از تهران

 4  اسفند نجف

5و6  اسفند کربلا

7  اسفند حرکت از کربلا

8 اسفند تهران ان شالله

نکات مهم :

1- با توجه به این‌که بخشی از هزینه‌های سفر بصورت ارزی، می‌بایست در عراق پرداخت شود و عدم ثبات نرخ ارز و  اتوبوسها و … ، هزینه سفر حدود 4.200.000 تومان اعلام می‌گردد.(نرخ دلار 56.000) محاسبه شده، لذا اگر تا تاریخ سفر قیمت ارز تغییری نداشته باشد مبنا همین مبلغ 4.200.000 تومان خواهد بود. در غیر اینصورت مجددا نرخ جدید اعلام و از زائرین محترم مابه التفاوت اخذ خواهد شد.

2- شماره کارت بانک رسالت:

5041-7210-7949-0315

شماره شبا:

IR260700001000117804164001

بنام محمدحسن دهقانی سانیج

3- زائرین محترم توجه داشته باشند با توجه به زمان اندک تا سفر، انصراف به هیچ عنوان مقدور نمی باشد، لذا زائرین محترم این مهم را مد نظر قرار داده و سپس ثبت نام نمایند.

کاظمین و سامرا و مساجد کوفه و سهله در برنامه ما نیست

4- با توجه به ازدحام جمعیت و محدودیت های خاص در ایام نیمه شعبان، محل اسكان در این سفر در حسينيه ها، مواکب و یا مدارس کشور عراق با شرایط حضور عموم زائرین بوده و بدین ترتیب خدمات دهی کاروان در زمان اسکان تابع امکانات، ازدحام و محدودیت های اسکان های مذکور خواهد بود.

تذکر: حسينيه ها، مواکب و مدارس کشور عراق بویژه در ایام نیمه شعبان محدوديت هاي بسياری در حوزه امكانات بهداشتي (سرویس بهداشتی و حمام)، قطع مکرر آب و برق، سيستم سرمایشی و گرمایشی و … داشته كه این امر سبب بروز مشكلات فراوانی می شود. بدین ترتیب صبوری و سعه صدر همه زائرین و خادمین در این سفر ضروری و راهگشا خواهد بود.

نکته مهم: سفر ما در ایام پیک نیمه شعبان بوده و ازدحام بسیاری را تجربه خواهیم کرد .

در سفرهای ایام پیک مثل نیمه شعبان و اربعین که با شرایط خستگی بیش از حد  و فشردگی سفر می باشد، زائر می بایست از نظر اخلاقی و روحی روانی آمادگی لازم را جهت این سفر داشته باشد که صبور بودن،داشتن سعه صدر و خوش اخلاقی در همه شرایط از ویژگی های منحصر بفرد این نوع اردوها و سفر ها می باشد.

 لذا زائرین محترم نکات ذکر شده را حتما با دقت مطالعه و سپس نسبت به قطعی نمودن ثبت نام اقدام فرمائید.

5- خادمین سفر نیز مثل زائرین سفر می‌باشند که بصورت داوطلبانه در خدمت زائرین هستند و هزینه‌های خود را پرداخت می‌نمایند.

6با توجه به فراوانی پذیرایی مواکب، تنوع غذا و وفور انواع خوراکی ها در ایام نیمه شعبان و ضرورت کاهش هزینه های سفر جهت سهولت حضور حداکثری زائرین و عاشقانه اباعبدالله الحسین(ع) در این سفر پر فیض، مسئولیت تهیه‌ی غذا بر عهده کاروان نبوده و در این خصوص هزینه ای دریافت نمی شود. (لازم به ذکر است که با توجه به تجربیات سال های گذشته، امکان تهیه غذا و انواع پذیرایی ها از مواکب در نزدیکی اسکان ها برای زائرین محترم به سادگی فراهم می باشد


7- با احترام و افتخار اعلام می نماییم : چادر برای خواهران محترمه در طول کل مدت سفر از تهران در مسیر رفت و تا  برگشت به تهران الزامی می‌باشد.

(درصورت عدم رعایت این مهم، از سوار شدن زائر به اتوبوس ممانعت بعمل خواهد آمد.)

8- حرکت گروه از تهران می‌باشد؛ لذا همه‌ی زائرین می‌بایست در روز حرکت در محل اعلامی حضور بهم رسانند.

9- پیاده روی به صورت گروهی و طبق قوانین کربلا سلام می‌باشد؛ لذا به هیچ عنوان تک‌روی نداریم. پیاده روی سفر نیمه شعبان بصورت بسیار محدود در حدود 1 الی 3 ساعت خواهد بود.

10- مدارک مورد نیاز سفر:

  • تصویر گذرنامه
  • تصویر تمام صفحات شناسنامه
  • تصویر کارت ملی
  • تصویر عکس پرسنلی جدید (1قطعه عکس جهت الصاق برروی کارت شناسایی)
  • تصویر کارت دانشجویی و یا حوزه
  • تصویر و اصل فرم سلامت
  • تصویر و اصل فرم تعهدنامه
  • تصویر فیش های واریزی

مسئوليت عدم ارسال به موقع مدارك و يا ناقص بودن آن و همچنین عدم پرداخت به موقع هزینه سفر به عهده متقاضي مي‌باشد و گروه کربلا سلام در برابر حذف افراد از اردو بر اساس مطالب مذكور مختار است.

11- مسئولیت عدم ممنوع الخروجی بر عهده شخص زائر می‌باشد.

12- فرم سلامت و فرم تعهدنامه در قسمت اطلاعیه های سایت در دسترس زائرین می‌باشد.

13- ارسال مدارک به دفتر کربلا سلام نیاز نیست فقط حتما در روز حرکت (گذرنامه، اصل فرم سلامت، اصل تعهدنامه ، 1 قطعه عکس) را به همراه داشته باشید.

تاکید می گردد انجمن دانشگاهی فرهنگی کربلا سلام، گروهی کاملا مردمی و به هیچ نهاد و یا ارگانی وابسته نمی باشد و کلیه هزینه های سفر از واریزی زائرین تامین می گردد. با توجه به تبرعی بودن تمامی خادمین سفر ،در صورتیکه احیانا هزینه ای از بابت سفر اضافه بیاید، صرف هزینه های فرهنگی و یا خرید تجهیزات و یا خود سفرها می گردد، و هزینه ای به زائرین عودت نمی گردد.

14- تاریخ دقیق حرکت پس از عقد قرارداد اتوبوس‌ها اعلام می‌گردد.

15- در صورت هرگونه سوال، با رابطین ثبت نام خود در تماس باشید.

شکر خدا که در پناه حسینیم

عام ازین خوبتر پناه ندارد

التماس دعا

تماس با ما

آدرس :

کد پستی :

شماره تماس : 02126304095

شماره همراه : 09912901022

ایمیل : info@karbalasalam.com

شبکه های اجتماعی