اطلاعیه شماره 1 سفر زیارتی عرفه 1402

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

سفر زیارتی عرفه1402
از حضرت صادق ـ عليه السلام ـ نقل شده كه فرمود:
«هركس قبر امام حسين ـ عليه السلام ـ را در روز عرفه زيارت كند، خداود براي او ثواب هزار هزار حج كه با قائم آل محمد ـ عليهم السلام ـ و هزار هزار عمره كه با حضرت رسول ـ صلي الله عليه و اله و سلم ـ انجام داده باشد، بنويسد، و نيز ثواب آزاد كردن هزار هزار بنده، و فرستادن هزار هزار كس به جهاد در راه خدا براي او نوشته شود، و خداوند او را بندة تصديق كننده و ايمان آورندة به وعدة او مي‌نامد، و فرشتگان گويند: فلان مرد صديق است، و خداوند او را در بالاي عرش عظمت خود ثنا گفته است، و در زمين او را كرّوبي نامند، كه لقب فرشتگان مقرّب است.» وسائل الشیعه

بیشتر بخوانید: اطلاعیه شماره 1 سفر زیارتی عرفه 1402

انجمن دانشگاهی فرهنگی” کربلا سلام” در نظر دارد، با عنایت اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) سفر پیاده‌روی نجف تا کربلا، ویژه دانشجویان، طلاب و فارغ‌التحصیلان، خواهر و زوجین را در ایام عرفه‌ی حسینی برگزار نماید.
اطلاعیه شماره ( 1)
شرايط و ضوابط سفر :
۱– برگزاري اين اردو با هماهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان انجام مي گيرد. تمامي زائران از بيمه بهره مند ميشوند، اما ارز مسافرتي به كاروان تعلق نمي گيرد.
۲-طبق برنامه، تنها حدود 2ساعت از مسیر نجف تا کربلا را پیاده روی خواهیم داشت. (مسیر نجف تا کربلا حدودا ۸۰ کیلومتر است). لذا اگر مشکل خاص جسمانی دارید حتما دقت داشته باشید و قبل از تایید نهایی ثبت نام با مسئولان در میان بگذارید.
۳- ان شاءالله سفر در بازه ی 01 تا 12 تیرماه و به مدت تقریبا 5 الی 7 روز برگزار می شود ، لذا متقاضيان محترم بایستی برای کل این بازه آمادگي داشته باشند. تاريخ دقیق سفر متعاقبا اعلام مي گردد.
***نکته (((در صورت عدم تکمیل ظرفیت ، سفر برگزار نخواهد شد )))

4- ان شاالله سفر بصورت رفت و برگشت زمینی برگزار خواهد گردید.
اسکان در نجف و کربلا در حسینیه می باشد .با توجه به ایام امتحانات دانشجویان و لزوم کوتاهی سفر لذا سفر فقط شامل نجف و کربلا می باشد.
حسینیه های عراق معمولا امکانات ضعیفی دارند، از جمله سیستم سرمایش و نوسانات برق و خدمات بهداشتی، لذا زائرین عزیز موارد ذکر شده را مد نظر قرار دهند.
5- با توجه به نوسانات قيمت ارز و همچنين عدم قطعيت درباره ي بعضي شرايط سفر، من جمله قیمت ارز در ایام پیک(عرفه)، هزینه‌ شركت در اين سفر علی الحساب 4 میلیون تومان اعلام مي شود که در 2 قسط دریافت می گردد. شايان ذكر است در صورت انصراف در هر مرحله، هزينه هايي كه كاروان براي شما انجام داده است (هزينه هايي چون : تهيه بیمه، هماهنگي اسكان عراق ، غذا، رزرو اتوبوس ايران و عراق و….) از پول شما كسرمي گردد و مابقي به شما برگردانده خواهد شد.
تذكر : به دلیل اوضاع کنونی کشور عراق، احتمال لغو سفر و یا تغییر هزینه سفر وجود دارد که لازم است ثبت نام کنندگان این مسائل را در نظر داشته باشند. تصمیم گیری در مورد این مسائل در آینده انجام خواهد گرفت.
• ((نکته مهم: بخش عمده هزینه های سفر مثل: اتوبوس عراق و غذا می بایست بصورت دلاری تامین و پرداخت گردد، لذا در صورت افزایش یا کاهش نرخ دلار، قطعا هزینه ها نیز تغییر می یابد))
6- متقاضيان محترم در نظر داشته باشند كه محل اسکان)احتمال تغییر دارد) ،تغذیه و اتوبوس توسط ستاد تخصیص می یابد، و فقط مباحث فرهنگی بر عهده کربلا سلام می باشد.
7- اسامی زائرین در تاریخ 5 خرداد ماه اعلام میگردد.
8- اطلاعیه های بعدی از طریق سایت :


karbalasalam.ir

یا کانالهای کربلا سلام :
واتساپ

https://chat.whatsapp.com/DCDsxirZEbA9AvV4dL17Bh

تلگرام

https://t.me/karbalaasalam

بله

https://ble.ir/karbalaasalam

ایتا

https://eitaa.com/karbalaasalam

منتشر خواهد شد. لذا ثبت نام کنندگان حتما روزانه به این صفحات مراجعه کنند.
9- پس از انجام قرعه کشی، اسامی در سایت کربلا سلام به نشانی : karbalasalam.ir اعلام خواهد شد و اقدامات بعدی به اطلاع عزیزان رسانده میشود.
10- همچنین جهت دریافت محتوای سفرهای گذشته، اپلیکیشن {کربلا سلام}را از کافه بازار (اندروید) و اناردونی(ios) دانلود فرمایید.
11- هرگونه تغییرات زمانی و قیمتی در اطلاعیه های بعدی اعلام می گردد

شکر خدا که در پناه حسینیم
عالم ازین خوبتر پناه ندارد

بازتاب از سایت

تماس با ما

آدرس :

کد پستی :

شماره تماس : 02126304095

شماره همراه : 09912901022

ایمیل : info@karbalasalam.com

شبکه های اجتماعی