خانه » اطلاعیه ها » اطلاعیه شماره 1 عرفه 1403

اطلاعیه شماره 1 عرفه 1403

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

سفر زیارتی عرفه3 140

از حضرت صادق ـ عليه السلام ـ نقل شده كه فرمود:
«هركس قبر امام حسين ـ عليه السلام ـ را در روز عرفه زيارت كند، خداوند براي او ثواب هزار هزار حج كه با قائم آل محمد ـ عليهم السلام ـ و هزار هزار عمره كه با حضرت رسول ـ صلي الله عليه و اله و سلم ـ انجام داده باشد، بنويسد، و نيز ثواب آزاد كردن هزار هزار بنده، و فرستادن هزار هزار كس به جهاد در راه خدا براي او نوشته شود، و خداوند او را بندة تصديق كننده و ايمان آورندة به وعدة او مي‌نامد، و فرشتگان گويند: فلان مرد صديق است، و خداوند او را در بالاي عرش عظمت خود ثنا گفته است، و در زمين او را كرّوبي نامند، كه لقب فرشتگان مقرّب است.» وسائل الشیعه

انجمن دانشگاهی فرهنگی” کربلا سلام” در نظر دارد، با عنایت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) سفر پیاده‌روی نجف تا کربلا، ویژه دانشجویان، طلاب و فارغ‌التحصیلان خواهر و زوجین را در ایام عرفه‌ی حسینی برگزار نماید.
اطلاعیه شماره ( 1)
شرايط و ضوابط اردو :
۱– برگزاري اين اردو با هماهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان انجام مي گيرد. تمامي زائران از بيمه بهره مند ميشوند، اما ارز مسافرتي به كاروان تعلق نمي گيرد.
۲-طبق برنامه، تنها حدود ۱۰ کیلومتر از مسیر نجف تا کربلا را پیاده روی خواهیم داشت . لذا اگر مشکل خاص جسمانی دارید حتما دقت داشته باشید و قبل از تایید نهایی ثبت نام با مسئولان در میان بگذارید.
۳- ان شاءالله اردو در بازه ی 20 تا 31 خرداد و به مدت تقریبا 6 الی 10 روز برگزار می شود ، لذا متقاضيان محترم بایستی برای کل این بازه آمادگي داشته باشند. تاريخ دقیق سفر متعاقبا اعلام مي گردد.
***نکته (((در صورت عدم تکمیل ظرفیت ، سفر برگزار نخواهد شد )))

4- ان شاالله سفر بصورت رفت و برگشت زمینی برگزار خواهد گردید.
اسکان در نجف و کربلا در حسینیه می باشد. با توجه به بازه امتحانات دانشجویان برنامه ای برای اماکن زیارتی کاظمین و سامرا نداریم.
5- با توجه به نوسانات قيمت ارز و همچنين عدم قطعيت درباره ي بعضي شرايط سفر، من جمله قیمت ارز در ایام پیک(عرفه)، هزینه‌ شركت در اين سفر علی الحساب 6.000.000 تومان اعلام مي شود که در 2 قسط دریافت می گردد. شايان ذكر است در صورت انصراف در هر مرحله، هزينه هايي كه كاروان براي شما انجام داده است (هزينه هايي چون : تهيه بیمه، هماهنگي اسكان عراق ، غذا، رزرو اتوبوس ايران و عراق و….) از پول شما كسرمي گردد و مابقي به شما برگردانده خواهد شد. از72 ساعت مانده به سفر امکان انصراف تنها با معرفی جایگزین میسر خواهد بود.
تذكر : به دلیل اوضاع کنونی کشور عراق، احتمال لغو سفر و یا تغییر هزینه سفر وجود دارد که لازم است ثبت نام کنندگان این مسائل را در نظر داشته باشند. تصمیم گیری در مورد این مسائل در آینده انجام خواهد گرفت.
• ((نکته مهم: بخش عمده هزینه های سفر مثل: اتوبوس عراق و غذا و اسکان می بایست بصورت دلاری تامین و پرداخت گردد، لذا در صورت افزایش یا کاهش نرخ دلار، قطعا هزینه ها نیز تغییر می یابد)) نرخ فعلی با دلار حدود 60.000 تومان محاسبه گردیده است.
6- متقاضيان محترم در نظر داشته باشند كه محل اسکان ،تغذیه با ستاد و اتوبوس توسط کاروان کربلا سلام تخصیص می یابد، و مباحث فرهنگی بر عهده کربلا سلام می باشد.
7- اسامی زائرین در تاریخ 1 خرداد ماه اعلام میگردد.
8- اطلاعیه های بعدی از طریق سایت :
karbalasalam.ir
یا کانالهای کربلا سلام :
روبيكا
بله https://ble.ir/karbalaasalam
ایتا https://eitaa.com/karbalaasalam
منتشر خواهد شد. لذا ثبت نام کنندگان حتما روزانه به این صفحات مراجعه کنند.
9- پس از انجام قرعه کشی، اسامی در سایت کربلا سلام به نشانی : karbalasalam.ir اعلام خواهد شد و اقدامات بعدی به اطلاع عزیزان رسانده میشود.
10- همچنین جهت دریافت محتوای سفرهای گذشته، اپلیکیشن {کربلا سلام}را از کافه بازار (اندروید) و اناردونی(ios) دانلود فرمایید.


شکر خدا که در پناه حسینیم
عالم ازین خوبتر پناه ندارد

بازتاب از سایت

تماس با ما

شماره تماس : 02126304095

شماره همراه : 09912901022

ایمیل : info@karbalasalam.com

شبکه های اجتماعی